اگه قسمت بالایی هم شل و سفت میشه از علائم زایمان میتونه باشه
من همون شب زایمانم این علائم رو داشتم البته خیلی کار کرده بودم و پیاده روی داشتم نصفه شب کیسه آبم پاره شد البته سزارینی بودم
قسمت بالایی شکمت سفت نمیشه موقعی که درد داری؟
من کشاله رانمم درد میکنه
فهمیدی ب منم بگو
نمیدونم علائم زایمانع یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.