سلام خانما درد کمر او درد پریودی دارم چکار کنم

۴ پاسخ

اگه قسمت بالایی هم شل و سفت میشه از علائم زایمان میتونه باشه

من همون شب زایمانم این علائم رو داشتم البته خیلی کار کرده بودم و پیاده روی داشتم نصفه شب کیسه آبم پاره شد البته سزارینی بودم

قسمت بالایی شکمت سفت نمیشه موقعی که درد داری؟

من کشاله رانمم درد میکنه
فهمیدی ب منم بگو
نمیدونم علائم زایمانع یا ن

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی