خانما درد پریودی دارم چکار کنم

۵ پاسخ

درد زایمان هس بری زایشگاه بهتره

میخوای زایمان کنی بروحموم دردت بیشترشد بروزایشگاه

تا صبح صبر کن ادامه داشت برو بیمارستان الان بیخودی نرو

من یه ۱۰ ساعتی درد پریودی داشتم ولی خبری نشد اصلا استرس نداشته باش استراحت کن

دوش آب گرم بگیر اگه خوب شدی کاذبه اگه ادامه دار بود برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری