من درد دارم چکار کنم
درد پریودی

۴ پاسخ

زمان بگیر عزیزم زودی نرو زایشگاه

برو بیمارستان منم هی گفتم ماهه درده ماهه درده
رفتم بیمارستات گفت رحمت داره پاره میشه خدا بهم رحم کرد
چون بچه دومم بود سزارین هستم خطرناک بود

اگه می گیره ول میکنه و توی فواصل منظم تکرار میشه امکان داره درد زایمان باشه، اگر نه که ماه درده عشقم، اگه اذیتی بشین کنار بخاری بدنت گرم شه یا کیسه آب گرم یا کیسه نمک استفاده کن

منم اینطوریم دارم از استرس میمیرم چند روزه درد پریود میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری