مامانا من درد پریودی دارم درد زیر دل و پهلو چکار کنم؟

۳ پاسخ

این دردا طبیعی تو هفته شما ولی سعی کن استراحت کنی اگه لکه بینی یا آبریزش داشتی برو بیمارستان

شاید استرس گرفتی. آرامشت رو حفظ کن و برو بیمارستان الان برای زایمان زوده.

اگه منظم انقباضت بروnstبده بعدش آمپول پروژسترون بزن هفته ای یکی جای بچه سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی