با کمر درد بعد از سزارین چیکار کنمممم
و

۷ پاسخ

اگه تا چهل روز رعایت کردی بعدش تا عمر کمر درد نمی‌گیری ببین چیز سنگین بلند نکن کار زیاد نکن و سعی کن سرما نخوری همین

شیاف دیکلوفناک تازه کجاشو دیدی تا دوهفته دردای عجیب غریب داری

من تا سه ماه کمر درد داشتم
برگردم به عقب روز ۱۰ بعد از زایمان ماساژ میگیرم

چون تازه زایمان کردین طبیعیه ، یه نفر از نزدیکان کمرتون رو چرب کنه و ماساژ بده و دوش آب گرم بگیرین تسکین دهنده هستش
منم هنوز که هنوزه دردش رو دارم 🥲

طبيعي ميگذره سعي كن خ خم نكني كمرتو منم امروز سزارين ميشم ميترسم ازاتاق عمل بيحسي

اول اینکه تا میتونی استراحت کن بعد ببین دکتر بهت از کی اجازه میده کمربند طبی ببندی کمپرس گرمم میتونی بزاری و ماساژم خوبه

شیاف بزار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی