ببخشیدتو ماه من استخر اشکان نداره برم

۱۰ پاسخ

اگه نری بهتره

نه نرو خوب نیست

توو همه ماه ها استخر اشکال داره

من رفتم البته استخر باغ خودمون چون میدونستم تمیزه عفونت نمیگیرم

نروعفونت هس

نری بهتره ولی من رفتم دوبار 🤭
دکترم گفت البتع بخاطر کنترل وزن

فقط به خاطر عفونت میگن که نباید بری

وا دختر هزار تا عفونت تو آبه

نباید بری

نباید بری

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان مهرسام‌و‌تودلی مامان مهرسام‌و‌تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان بی 💙🐣 مامان بی 💙🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
خانوما کمک
منو شوهرم بین انتخاب اسم پسرمون اختلاف نظر داریم اون از وقتیکه تو انومالی فهمیدیم پسره هی میگه اشکان اشکان شبا موقع حرف زدن باهاش اونو اشکان صدا می‌کنه و قصد داره اسمشو تتو کنه رو دستش به دوستاشم گفته اشکان
با اینکه از اول گفتم به این اسم زیاد نظر خوبی ندارم و دوست ندارم و تکرار نکنه ولی مگه گوشش می‌رسید
من میگم هیراد اون میگه اشکان
بهش گفتم نه اسم تو نه اسم من بیا یکی دیگه انتخاب کنیم که جدید و مدرن باشه اشکان بیشتر واسه دهه 80-90 استفاده شده میگه نه دلمو نشکون
حالا ما از اول شرط گذاشته بودیم یکی درمیون واسه بچه هامون اسم بزاریم چون اولیو من انتخاب کردم میگه این یکی سهم منه😐
چیکار کنم به نظرتون واقعا اشکان به دلم نمیشینه با اینکه خونه مادرش اینا یهو از دهنش در رفت بهم گفت مامان اشکانی بعد مادرش همه جا نشسته گفته من این اسمو انتخاب کردم و پسرمم به نظرم احترام گذاشته با اینکه یه ماه پیش فهمید اسمشو از دهن همسرم پرید کلا😐😂