خانوما کجا سونوگرافی بیوفیزیکال قیمت پایین انجام میدم

۴ پاسخ

من دو سه هفته پیش درمونگاه امامی راد مال بیمارستان رسول اعظم انجام دادم با تامین اجتماعی بدون تکمیلی شد ۴۵۰تقریبا

سنو چی هست سنو رشد جنین ؟؟؟؟

بیمارستان ایران با بیمه 150 بود پارسال

من رفتم تابش شد نزدیک ۴۰۰ با بیمه
آزادش ۱۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد