۹ پاسخ

منم همینطور
اذیت کننده هست😢

دلیلش بارداریه😂

منم خودم اینجوری بودم الانم باز درد دارم بعضی وقتا

نگران نباش اصلا کلا طبیعیه

برا من ک هشت هفته بودم تموم شد الان ۹ هفته ام فقط تهوع و سرگیجه و سر درد دارم

منم خیلی درد داشتم همش ب دکتر بگو بهت شیاف میده حتما استفاده کنی

حامله ای ریگ عزیزم بی بی چک بزن

طبیعیه

منم حس میکنم دارم پریود میشم 😭

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه 🩷  🌱 مامان فاطمه 🩷 🌱 هفته هشتم بارداری