۶ پاسخ

اره جان

آره منم ترشحم زیاده قرص واژینال هم استفاده میکنم ولی بازم زیاده

اها شرمنده ها وقتی میفته رو لباس زیریکم خشک شدنی دون دون میشه

ارع عزیزم طبیعیه

فک کنم دهانه ی رحم با چیزایی مثل همین بسته میشه تا عفونتو…به جنین نرسه

اره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری