بچه ها شماهم وقتی میشینید یا وایمیستید لک و ترشح میاد ازتون؟

۶ پاسخ

من ترشحم نسبت به قبل خیلی بیشتر شده واقعا رو عصابه

البته فقط ترشح دارم

دقیقاً منم همینجورم پسفردا نوبت دارم برم بهش بگم ببینم چی میگه

لک نه ولی ترشح اره دارم

منم ترشح دارم

لک که ن ولی ترشح سفید یا شیری بعضی مواقع اره

سوال های مرتبط