۳ پاسخ

نده بهش منشی دکتر دخترم تعریف می‌کرد بچه جاییش تن ماهی خورده بود جیوش مسمومش کرده بود هیچ دکت ی هم تشخیص نمیداده از چیه

نه اصلا جیوه داره نده ماست بخوره بهتره از تن ماهیه

در حد خیلی کم چون نمک زیاد و جیوه داره
حتما هم بیست دقیقه بجوشونید

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ سالگی