خانما میشه به پسرم تن ماهی بدم یا بده؟

۷ پاسخ

قاعدتا مواد نگهدارنده داره ندین بهتره

من یه بار دادم
برا نهار همراه با برنج پخته بودم باقالی پلو
به پسرمم دادم البته کم ، بیشتر برنج دادم
ولی دوس داشت

راستش من دادم قبلا امشب هم میخوام بدم
آخه باز اینو بهتر میخوره بقیه موارد رو نمیخوره
به زور میدم

امروز من برا اولین بار یکم ماهی قزل دادم یکم بالا اورد

عزیزم هر چی ک مواد نگهدارنده داره رو دیرتر بدی واسه سلامت کوچولوت بهتره

خیلی بده

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۲ سالگی