مامانا میتونم به پسرم تن ماهی بدم ؟؟

۶ پاسخ

نه اصلاااا خوب نیست،تن ماهی جیوه داره که برای بزرگسال خطرناکه دیگه بچه جای خود داره مامان میکائیل

نه خوب نیس

ندی بهتره. جیوه تن ماهی بالاست. کلا واسه بزرگسال هم خیلی مناسب نیست

فکر نکنم

منم نمیدم‌ مواد نگه دارنده داره
بهتره بالای دوسال بدید

من نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
پروانه پروانه قصد بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی