خانما تن ماهی میتونم به پسرم بدم ؟

۱۴ پاسخ

جیوه تن ماهی خیلی زیاد هست
برای بچه به شدت خطرناکه

درخواست میدی خوشگلم🌼

نه اصلا کنسرو ممنوعه

نه عزیزم نده

نه عزیزم نده جیوه اش زیاده

ن اصلا نده خطرناکه

نده عزیزم

شنیدم خیلی خطرناکه بخاطره جیوش

نه عزیزم

خیرررررر

نه گلم ماهی بدی بهتره

من دادم

نه عزیزم بهتره ندی من پسرم ۱۱ ماهشه تا حالا بهش ندادم

من پسرم یازده ماهشه تا حالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
پروانه پروانه قصد بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی