مامانا میتونم به دیار تن ماهی بدم ؟

۱۱ پاسخ

نه.

نده
کلا غذای کنسروی نده

مواد نگهدارنده داره
بهتر بالای دوسال بدی

اخه تن ماهی!!!! با چه فکری!!

نه اصلاااا،درصد جیوه ی کنسرو ماهی بالاست نده مامان جان

من باشم نمی‌دم
حتی شده خودمون خوردیم ندادم
کنسروا چون اون سم رو دارن بنظرم بهتره ندیم ب بچه حالا گرچه درست جوشونده باشه

ندی بهتره کنسروی هرچی باشه

بهتره کلا غذای کنسروی ندی
مخصوصا تن ماهی

من والا زیاد دادم بهش

کنسرو و اینا ممنوعه. نون خالی بده اگر دسترسی به غذا نداری با برنج و ماست بده

من پرسیدم همه گفتن نده ضرر داره و فلان منم منصرف شدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی