۵ پاسخ

من که دادم
هم تن ماهی هم خود ماهی
لوبیا هم همینطور

تن ماهی خوب نیس
لوبیا خودش معدشو میگیره

تن ماهی که نه ولی میتونی ماهی بدی

لوبیا خیلی نفاخ کم بدید اذیت نش کنسرو و غذاهای آماده خوب نیستن خود ماهی ببدید

تن ماهی فعک نکنم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی