اسم دخترونه جدید و شیک چی پیشنهاد میدید؟!🥲

۱۲ پاسخ

آرتادخت ، ماهلین ،پناه

یه اپلیکیشن هست بنام انتخاب اسم نوزاد من منتظرم جنسیتش مشخص بشه تا از اونجا انتخاب کنم، چون ارتعاش اسم مهمه که با اسم پدر و مادر خوب دربیاد، یه اسم شاید برای بچه من خوب باشه و برای دیگری نه، از بازار دانلود کنید (علم الاسما)

من دخترم خودش اسمشو انتخاب کرد.
با هر اسمی صداش میکردم اروم بود ، وقتی گفتم نفس لگد زد.
الانم هر وقتی میگم نفس مامان لگد میزنه😁

من احتمالا بزارم بارین قشنگه بنظرتون؟؟

آیلا آنلی آیماه الارا آنیلا سویلای سوین آنیا آی نور دنیز آیلین آیسو الین سلین

مهتا میخام بزارم

محیا، هستی، مهسا

سخته چقد انتخاب اسم 🥲🥲

من میخام بزارم اِلای

غزل ،نیهان خیلی کمیاب شیکه ینظرم

من اسم دخترمو میخام بزارم نفس 🩷

گفتن به منم بگو درگیرم پیدا نمیکنم😂😂

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا🥰🩷 مامان لیانا🥰🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری