برای بیمارستان چ شیر خشکی ببرم؟؟

۱۰ پاسخ

به نظر من یه شیرخشکی بگیر که بعدا راحت بتونی موقع خرید پیداش کنی کم بود نباشه تو داروخانه ها

فقط آبتامیل بهتره چون بقیه اش نفخ میارع

نان...

من اپتامیل گرفتم

اپتامیییل بهترینه اگر به بچت بسازه

نمیزارن ک شیر خشک بدی

نان .

فک نکنم اجازه بدن تو بیمارستان شیر خشک‌ بدی

شاید خودت شیر داشتی نیاز شد میری میگیری

فقط آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری