برای بیمارستان چ شیر خشکی ببرم؟

۱۳ پاسخ

نان اوپتی پرو

من آپتامیل پرونوترا خریدم

من سوپرامیل 1دادم البته شیر نداشتم خودی پرستارا بهش دادن با سرنگ

دکتر واسه کی وقت داده بهت؟؟؟

من اپتامیل برده بودم

من نخریدم امروز شوهرم رفته گرفته یدونه ببلاک
نمیدونم ک میخوره یا نه بقول تو محض احتیاط

اپتامیل

من اپتامیل بردم

فعلا نان چون نزدیک ترین شیر به شیر مادره
هم خوشمزس و هم بیشترِ بقیه شیرخشکا گیر میاد
البته باید ببینی به بچت میسازه یا نه

من نان یا اپتامیل میبرم

من اپتامیل بردم هم سبکه هم هضمش راحته

تامیتونی شیرخشک نده اصلا نگیر شیر خودت خیلی بهتره

دلت میخواد شیرخشکی بشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری