نان اوپتی پرو
من آپتامیل پرونوترا خریدم
من سوپرامیل 1دادم البته شیر نداشتم خودی پرستارا بهش دادن با سرنگ
دکتر واسه کی وقت داده بهت؟؟؟
من اپتامیل برده بودم
من نخریدم امروز شوهرم رفته گرفته یدونه ببلاک
نمیدونم ک میخوره یا نه بقول تو محض احتیاط
اپتامیل
من اپتامیل بردم
فعلا نان چون نزدیک ترین شیر به شیر مادره
هم خوشمزس و هم بیشترِ بقیه شیرخشکا گیر میاد
البته باید ببینی به بچت میسازه یا نه
من نان یا اپتامیل میبرم
من اپتامیل بردم هم سبکه هم هضمش راحته
تامیتونی شیرخشک نده اصلا نگیر شیر خودت خیلی بهتره
دلت میخواد شیرخشکی بشه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.