کسایی ک زایمان زودرس داشتن علائم تون چی بود؟

۳ پاسخ

کیسه آبم پاره شد😂😂😂

دکتر له من گفته احتمال داره زودرس باشه چون حجم آب امونیاک خیلی زیاده

برای منم سواله 😁

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری