خانمهایی که زایمان زودرس داشتید علائم اتون چی بود؟

۲ پاسخ

من درد کشاله ران بیش از حد اصلا نمیتونستم. بشینم راه برم یا پهلو ب پهلو بشم ۳۶هفته کیسه ابم پاره شد

فشار بالا

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان آروند مامان آروند ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی