۳ پاسخ

من ترشح زیاد دارم

عادیه

اره اگه خارش و بو و سوزش نداری .رنگی نیست

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری