۱۰ پاسخ

من میدادم ولی میخام دیگه ندم تا یه سالگی

من دوروز درمیون میدمش الان اوایل از هفنه ی بارشروع کردم یه تیکه کوچیک موز کامل رسیده له کردم بافرنی

کم کم بده پسر من اندازه دو بند انگشت میخوره از ۵ماهگیی هم دادم

من که میدم خیلی دوس داره

اندازه یه حلقه کوچیک میدونی بدی
زیاد دادنش خوب نیست
هم گرمیه هم یبوست میگنه

من دادم حساسیت داشت جوش زد بدنش
دیگه نمیدم زوده بنظرم

ی برش کوچیک دو روزدرمیان یکبار

یه برش کوچیک میتونی بهش بدی
یا تو فرنی یا اوتمیل براش اضافه کنی

موز رو از نه ماهگی باید داد

عزیزم موز سنگینه نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان سیده ماهلین مامان سیده ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒وکنجد👼 مامان گیلاس🍒وکنجد👼 ۱۳ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی