۱۷ پاسخ

من استفاده میکردم میگرفتم،واژینال گذاشتم راحت شدم

نه شیاف شکمو شل میکنه اتفاقا

حس میکنم بخاطر شیاف یبوست گرفتم نمیدونم😐چون قبلا نداشتم 🤦🏻‍♀️

ببخشید یه سوال شما شیافت پروژسترون و مقعدی مصرف میکنین یا واژینال

من تا میزنم دلپیچه میگیرم هی

اره بدتر میشه

دقیقا شیاف یا قرصش چنان یبوست میگیری منم شدیدا یبوست گرفتم

دوستان برای بچه سالم چی بخورم

دومدل من خریدم یه مدلش نقره ای زنگ بود یبوستم بدتر میشد یکیش پوستش سفیده اون بهترم کرد

من یبوست نداشتم از وقتی شیاف میزارم یبوست شدم نمیدونم زبط داره یا نه

من می ذارم اسهال میشم!!!!!

من بهتر شدم

نه شیاف باعث یبوست نمیشه ولی بعضیا توی بارداری زیاد یبوست دارن

سلام معجون گل محمدی برای یبوست عالیه

یبوست مال حاملگیه

نه نمیشه

شربت لاکسی ژل بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری