علائمی ندارم یهو میاد میره ،تنها علائم ثابتم ترشح ابکی وسفید اونم کم ن زیاد
من حالت تهوع،سرگیحه، بی اشتهایی اصلا از غذا بيزار بودم،خین رابطه سینه هام حساس بود،عدم وقوع پریودم، خستگی غیر عادی،بیقراری و نگرانی الکی👀
بیخوابی😑😑😑
تهوع استفراغ شدید
اشتهام کم شده و از همه چی متنفرم.
از بوی یخچال حالم بد میشه سینک ظرفشویی ک انگار مرگمه حتی نمیتونم نگاش کنم حالم بد میشه بالا میارم😅
من فقط معده درد و یبوست نصیبم شده😁
از وقت پریودت میگذره بعدش حالت بد میشه بی دلیل بیحال میشی همش ویار میکنی احساس میکنی یه چیزی تو شکمت داره شنا میکنه☺
هیچی سرگیجه
حالت تهوع کم کم داره شروع میشه😢😢😢😫🤲🤲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.