از علایم بارداری تون بگین..

۹ پاسخ

علائمی ندارم یهو میاد میره ،تنها علائم ثابتم ترشح ابکی وسفید اونم کم ن زیاد

من حالت تهوع،سرگیحه، بی اشتهایی اصلا از غذا بيزار بودم،خین رابطه سینه هام حساس بود،عدم وقوع پریودم، خستگی غیر عادی،بیقراری و نگرانی الکی👀

بی‌خوابی😑😑😑

تهوع استفراغ شدید

اشتهام کم شده و از همه چی متنفرم.
از بوی یخچال حالم بد میشه سینک ظرفشویی ک انگار مرگمه حتی نمیتونم نگاش کنم حالم بد میشه بالا میارم😅

من فقط معده درد و یبوست نصیبم شده😁

از وقت پریودت میگذره بعدش حالت بد میشه بی دلیل بیحال میشی همش ویار میکنی احساس میکنی یه چیزی تو شکمت داره شنا میکنه☺

هیچی سرگیجه

حالت تهوع کم کم داره شروع میشه😢😢😢😫🤲🤲

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
نی نی ناز مامان دخترم نی نی ناز مامان دخترم قصد بارداری