میشه بگین علائم های اولیه بارداری تون چیه یا چی بوده؟؟؟؟

#بارداری

۸ پاسخ

دل دردهای شبیه بارداری ، بی حالی ، درد سینه

یبوست .تکرار ادرار .احساس سرما .خستگی شدید وخواب الودگی .اشتها زیاد .میل جنسی کم

دردای پریودی داشتم

همه چیزش مثل پریوده دل درد کمر درد شدید ولی پریود دردت داعم این هراز گاهی میگیره ولی میکنه برای مقدم تیر میکشید سینما یک هفته قبلش فشار میدادم شیر میدا البته تو اینکارو نکن خطر ناکه سنگین و تپش قلب تپش قلب بیشتر از همیشه میشه

معده درد شدید و یبوست و سنگینی سینه ها

سینه هام حساس شدن و کار زیاد میکردم زیر دلم تیر می‌کشید

سر درد شدید

من هفت رو به وقتم سینه هام درد اومد با لمس دست و حالت پریود داشتم و حالت تهوع صبحگاهی

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۳ ماهگی
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر مامان امیر قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری