سلام خانوما میشه راهنمایی کنید نشتی کیسه آب چجوریه ؟

۲ پاسخ

میرین سرویس و کاملااااا خودتونو خشک میکنین
بعد راحت انگار روی توالت ایرانی نشستین میشینین و دستمال میزارید و محکم دو سه تا سرفه میکنین
اگر نشتی یا پارگی داشته باشه مایع بی رنگ مثل اب ازتون خارج میشه

فکر کنم مدام اب میاد ولی نه خیلی زیاد، انگار که ادرار تموم نشه
با ترشح فرق داره

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان کایا مامان کایا ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین👼🏻🫀 مامان دلوین👼🏻🫀 ۸ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی