سلام خانوما نشتی کیسه آب چجوریه لطفا راهنماییم کنین

۱ پاسخ

مثل خالی کردن یه پارچ اب که اختیارش با تو نیست مث خون پریود که خودش میاد حالا یا یک دفه زیاد یا کم کم و قطره ای اب میاد

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان کایا مامان کایا ۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین👼🏻🫀 مامان دلوین👼🏻🫀 ۸ ماهگی
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی