بچه ها کباب شامی نفاخه؟؟؟

۲ پاسخ

اره خیلی چون هم گوشت سنگینه هم سیب زمینی

امکان داره سردی باش ولی نفاخ نه چایی نبات بخور بعدش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی