بچه ها بستنی نفاخه؟

۳ پاسخ

نه ولی لبنیاته اگه کولیک یا رفلاکس داره نباید بخوری

نه من هرشب میخورم

بلی.

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار🚗 مامان مهدیار🚗 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان محمد صدرا 💙 مامان محمد صدرا 💙 ۸ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی