خانما بستنی هم نفاخه؟ برای شیردهی

۲ پاسخ

من خوردم مشکلی نداشت

امروز دکتر بودم گفت حبوبات فست فود نوشابه دلستر سس نخور
گفت ببین باچی نفخ نمیکنی همونو نخور

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی