خانما کیا ازمایش سلفری دادن بچشون سالم بوده

۳ پاسخ

من دادم‌گلم هفته ۱۳
خداروهزار مرتبه شکر سالمه

گلم معمولا سن بالا ۳۴ سال رو میگن ازمایش سلفری باید انجام بدن چیز نگران کننده ای نیست
من هم ان تی دادم هم سلفری همه چیز خوب بود تنها جنسیت در ان تی دختر بود اما در سلفری که معتبر تره پسر شد

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد