کیا باهمسرشون فامیلن آزمایش سلفری دادن خوب بوده؟

۸ پاسخ

من خواهر همسرم فامیل بودن، ازمایششون خوب بود، دخترشون ماشاالله سالمه

امینو دادم خوب بود خداروشکر

من دادم

خواهرم و شوهر خواهرم
دختر خاله پسر خاله بودن
آزمایش دادن خوب بود خداروشکر

ما فامیلیم ولی ندادم سلفری

من قراره امینو بدم دعا کنید خوب باشه

ما فامیلیم ازمایش سلفریم ندادیم😂

من امنیو دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمین مامان ثمین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری