۱۶ پاسخ

ما دخترخاله پسر خاله ایم
ازمایش ژنتیک ندادیم
مشاور ژنتیک فرستادنمون ازمون سوال خیلی پرسیدن گفتن چون خداروشکر تو اقدامتون مشکلی موردی نیست نیاز نیست برید ازمایش

یه سوال آزمایش سلفری فقط آزمایش خونه؟؟ سونو نداره یعنی

سلام منو و همسرم دخترخاله پسرخاله هستیم ازمایش ژنتیک ساده دادم قبل بارداری خوب بود موقع بارداری هم ازمایش سلفری یاNIPTدادم خداروشکر نرمال بود

منو شوهرم دختر عمه پسر عمه ایم آزمایش ژنتیک ندادیم کلی آزمایش آنتی بچم بد اومده گفتن آزمایش ژنتیک باید بدی و سلفری چی میگن منم انجام دادم منتظرم جوابش بیاد

بیشتر وقتی از طرف مادر فامیلین حساس میشه ماهم فامیلیم ولی از طرف پدری چیزی فعلا نگفتن

عریزم نسبتت با شوهرت چیه ؟

ازمایش سلفری وقتی ک جواب سونو انتی یا ازمایش مورد داشته باشه باید بدی
من یه ذره عدد ازمایش پایین بود سلفری دادم
ولی مشکلات کروموزم همش هست
و جنسیت قطعی

ما دختر خاله پسر خاله ایم ازمایش ندادیم
سلفری دادم جوابش خداروشکر اوکی بود

ماهم فامیلیم ولی من انجام ندادم و الان استرس گرفتم🥲

مگه این ازمایش ژنتیک فقط برای ازدواج فامیلیه؟

ما فامیل نیستیم ولی ۱۲هفته ازمایش nipt انجام دادم جنسیتش هم داخلش زده بود قطعی

ما دادیم

من سلفری دادم

منم پسرخالمه سنو و ازمایشا همه اوکی بود گفت سلفری نیازی نیس ولی برا اطمینان گفتم برام نوشت انجام دادم

منم فامیلم باید برم سفلری.

ما نسبت فامیلی داریم قبل بارداری ازمایش ژنتیک ندادم ولی الان سلفری دادم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لاوین و تو دلی😍 مامان لاوین و تو دلی😍 هفته بیست‌ودوم بارداری