۳ پاسخ

فکرکنم سونو پیش رفیعی ارزونتر باشه بپرس بهت میگن

ازمایشگاه بو علی سینا ازمایش دادم خیابون طالقانی و بدون بیمس این ازمایش
سونو هم اگ میخوای برو رفیعی تقریبا بااکثر بیمه ها قرارداد داره نزدیک همین ازمایشگاهه بپرسی نشون میدن

تو خمه سونوگرافیا و ازمایشگاه ها

سوال های مرتبط