خانوما کیا آزمایش سلفری انجام دادن

۱۱ پاسخ

من انجام دادم .خودم از دکترم خواستم برام بنویسه تا خیالم راحت شه. انتی هم خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم

من انجام دادم ولی به تجویز پزشکم چون گفتن مادر بالای ۳۵ سال هستی
وگرنه این غربالگری برای مادران با سنین پایینتر اجباری و ضروری نیست و معمولا تجویز نمیشه
هزینه‌هاش هم بالاست و به من که فشار اومد! هنوز نتونستم سراغ تهیهٔ سیسمونی برم بس که هزینه‌های سلفری و ان‌تی. و آنومالی دادم!

دکتر به من گفت ازمایش خود انتی رو میخوای انجام بدی یا سلفری؟ گفتم فرقش چیه؟ گفت سلفری دقتش بالاتره گرونتره گفتم اشکال نداره همون سلفری، و بسیار هم راضیم چون عین خیلیا استرس نکشیدم و جنسیتش هم فهمیدم

من انجام دادم

من انجام دادم معمولا ۳۴-۳۵سال به بالا انجام میدن کسایی که ای وی اف کردن یا دارویی استتفاده میکردن و مبخوان بدونن رو بچه تاثیر نذاشته باشه

منم انجام دادم

من

من عزیزم
سوالت چیه؟

من امروز انجام دادم

بعد علتش چی بوده

من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری