الان هر کی دلش بخواد انجام میده ولی برا کسایی ک ان تی مشکوک باشه واجبه آزمایش کامل ژنتیکه
خانومای بالای ۳۰ سال بهتره انجام بدن
در واقع هر کی که میتونه هزینش رو پرداخت کنه باید بده چون توی آزمایش معمولی فقط ۳ کروموزوم رو بررسی میکنن.
توی سلفری همه رو.
اما چون هزینش بالاست؛ میگن اونایی که به هر دلیلی ریسک بالاتری دارن بدن بقیه اختیاری.
کسایی که دکتر تشخیص بده
البته که اختیاری هم هست
من برای دخترم انجام دادم
برای این بچمم انجام دادم به اختیار خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.