خانوما کیا ازمایش انتی شون خوب بود دیگه سلفری ندادن

۱۰ پاسخ

ولا من انتی خوب بود ولی ازمایش دوم هم رفتم واقعا ب ریسکش نمی ارزع ادم خیالش راحت میشع

به منم نگفت سلفری بدم

من آن تی آزمایش و سونوم خوب بود دیگه دکترم گفت آزمایش دومم نیاز نیست برم برای اون دوتا بچمم همین بود

من انتی عالی بود الفا ریسک زد ولی دکتر گفت سالمه دیگه با خواست خودم امنیو دادم

من خوب بود ولی انومالی و انومالی تاخیری هم دادم

مال من

من آزمایش انتی خوب بود بجای آزمایش دوم اکو قلب دادم

وقتی ان تی خوب باشه دیگه سلفری برای چی؟من ان تی خوب بود دکتر گف عالیه دیگه سلفری ندادم مگه پول الکیه

من خوب بود ندادم

ن دیگه الکی ک نمیرم سلفری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری