سلام ازمایش قند بارداری و همه باید انجام بدن ؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من انجام ندادم دکترم گفت نیاز نیس

اره عزیزم

بلهههه

یکی در میون

من قند بارداری دارم و کنترل شده ست دکترم و دکتر داخلی گفتن نباید بدی چون قندت دوباره می‌ره بالا

من گل بابونه می‌خوام😭

یس همه باید انجام بدن

اره عزیزم

من چون دیابت بارداری داشتم انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان گوگولو مامان گوگولو ۳ ماهگی