۱۳ پاسخ

منم ازمایش غربالگری 2راانجام دادم

من انجام دادم

منم باید برم ۳۱م

منم آزمایش سلفری دا م دعا کنید منتظر جوابم

من انجام دادم تو ۱۶ هفته که برام ریسک زد و اخرش سلفری دادم که مشکلی نداشتیم🤍

بفرمایید

تصویر

من دیروز انجام دادم
جوابش هفته دیگست

من انتیم خوب بود فقط HCG غلظت داشت نوشت نرفتم گفت اشکال نداره

ندادم دکتر گفت نیاز نیست وقتی اولی خوب بود

من انجام ندادم دکتر گفت چون ان تی خوبه جواب ازمایش ان تی هم خوبه نیاز به ازمایش غربالگری دوم نداری دیگه

من انجام دادم

آزمایش خونش یا سونوگرافیش؟

دادم

سوال های مرتبط

مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری