دخترا کیا غربالگری دوم رو انجام دادن؟

۴ پاسخ

منم انجام دادم

من انجام دادم

من انومالی دادم هفته بعد میرم اکوی قلب جنین

من هم ازمایش غربالگیری دوم انجام دادم هم سونوش که میشه سونو انومالی
ازمایشش ۱۵ هفته انجام مبشه و سونو ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی