خانما کیا غربالگری دوم رو دادن قیمتش خیلی بالاست

۶ پاسخ

من انتی خوب بود دیگه آزمایش ندادم فقط سونو شو دادم

من همین ۸ فروردین دادم تقریبا ۲ تومن شد..🥲🥲

اگه منظورت آنومالیه برای من شد ۱/۵۰۰

سلاام عزیزم
من الان میام از ازمایش
چون بیمه نداشتم هزینه ازمایشم سد 3200

سونو شد ۱۶۰۰
آزمایش ۱۳۰۰

منظورت آنمالیه؟
از من یکوپنصد آن تی شد ازمایشش جدا بود
آنمالی هم یکوپنصد شد ولی آزمایش ننوشت دکترم

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری