۱۱ پاسخ

من ان تیم خوب بود ولی همون موقع آزمایش سلفری رو دادم اوکی بود برای غربال گری دوم سونو آنومالی نوشت و کارتوگرافی قلب جنین

آره ولی زیاد لازم نیس

اگه سونوت خوب باشه نیازی دیگ ب آزمایش نیس

اگه سونوت خوب باشه نیازی دیگ ب آزمایش نیس

برامن آزمایش ننوشته بود دکترم گفت لازم نیس فقط سونو بود.

سلام من انجام دادم من سنم زیاد بود گفتم بدم بهتره وگرنه اجباری نبود معمولی اگه ان تی خوب باشه نمی‌دن

من سلفری رفتم

آزمایش چی؟

انجام بده عزیزم من انجام دادم از سالم بودنش مطمئن شدم. انومالی دوم همه چی بچتو نشون میده

منم انجام ندادم

من انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری