براسوختگی وقرمزی پای بچه چی بزنم؟

۱۱ پاسخ

کالاندولا

کالاندولا

پماد الیوکس عالیه

پماد سوختگی ایروکس

فقط زینک اکساید فیروز

میگم ازالان بزنم تاخدای نکرده بدتر نشه

نسوخته قرمز قرمز

اگ خیلی سوخته سودا کرم..واسه استفاده روزانه هم پماد ثمین ک خیلی عالیه

کالامین سبحان

زینک

ان ان

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد