سلام دوستان
سونو آنومالی شکمیه یا واژیناله؟

۸ پاسخ

شکمیه عزیزم مگه اینکه طول سرویکس هم داشته باشی که دقیق ترش واژیناله

اها چون من سنو رفتم توشون نبود ولی آنومالی هنوز نرفتم

شکمی عزیزم

من هم شکمی بود هم واژینال

شکمی

شکمی هست

سلام از کجا بفهمیم سرویکس پایینه یا نه

اگه طول سرویکس پایین باشه باید واژینال باشه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان میراث مامان میراث ۱۰ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهـــر👼🏻 مامان رادمهـــر👼🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی