۱ پاسخ

سلام اگه نمودار ها به خط وسط نرسیده باشن خوبه و ریسکش پایینه، آزمایشگاه شمارو نمیدونم اما به من گفتن عدد pap و hcg پایین تر باشه بهتر، حتی من hcg مثل شما بالا بود ریسک سندروم داون رو زیاد نوشتن دکتر گفت آزمایش مرحله ۲ رو هم حتما برو😪

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آدریان مامان آدریان هفته سی‌وهشتم بارداری