۳ پاسخ

تنها چیزی ک اصلا بدرد نمیخوره همین تشک گارد داره🤦

بنظر من آغوشی جزو چیزای واجبه که هم بچه راحت تر باشه هم پدر و مادر بخاطر طولانی بغل کردنش درد دست نمیگیرن.
قشنگ بچه رو میذاری تو آغوشی هم اینکه بغلته هم به کارات میرسی

سعی کردم زیاد سایز ۰ نگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد