دوستان بچه ام زردیش ۱۱ بنظرتون خیلی بالاست؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

قطره بیلی ناستر بگیر روزی ۳ الی ۵ قطره بده هر ۸ ساعت یکبار...به دستگاه نیاز نیست برا من دکتر نوشت دو روز دستگاه ولی من کلا ۱۸ ساعت گذاشتم و اون قطره رو دادم زردیش از ۱۲ و نیم اومد ۶

دختر من۱۲بود دختر قطره داد دستگاه ننوشت قطره رو دادم خوب شد کلا رفع شد

باید زیر ده باشه ولی کم کم میاد پایین

نه باید زیر ده باشه

نه من بچم ۱۶ بود

باید زیر۱۰باشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی