هرکاری میکنم دخترم از یه طرف شیر نمیخوره..

۲ پاسخ

عادت کرده منم دخترم ۸۰ درصد از سینه راستم میخوره

بیشتر به سمت دیگه گذاشتمش ولی همیشه از دو طرف میخورد..ممکنه لج کرده باشه؟مشکل جدی نباشه؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی