کیا هسته ۳۴ بارداری هستن و‌چه علائمی دارن؟

۵ پاسخ

من شکمم سفت انگار میخواد پوست شکمم بترکه غذا میخورم خیلی بدتر میشه تنگی نفس ک سه ماهه دارم

فشار بالا پایین میشه از امشبم حس میکنم پاهام دستام ورم کردن.شکمم حس میکنم سفته سنگینه.خلاصه همش میگم کی میشه این۴هفته هم بگذره

حس خستگی و کرخی
پهلو درد که به هر طرف میخوابم اذیتم و سنگین میشه اون سمتم.
تیر کشیدن استخون لگن

کمر درد شبیه پریودی خفیف
تیر کشیدن دهانه رحم
بی حالی و کلافگی
خستگی مفرط که نمیزاره ب کارام برسم

کمردرد
زیر دلم تیر می‌کشه
انگار با سوزن میزنن تو رحمم
احساس نفس تنگی

سوال های مرتبط

مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۷ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی